Det är ju du som gör mig glad...

Hon frågade vad jag blir glad av. Jag svarade snabbt: "sprit". Det var väl hälften skämt, hälften allvar, för jag blir ju glad av sprit, men det finns nått som gör mig ännu gladare, eller nån, du som frågade. jag tänkte säga det, men det blev liksom aldrig av. Du kan verkligen göra mig glad. När du lagt på efter det tredje samtalet med din kille så tog det några sekunder innan du fick mig att le igen, och du sa så fina saker,

Jag kommer inte riktigt på om hon om gjort mig ledsen nångång, hon har ju sagt saker, men det är ju inte hennes "fel", förutom när hon sa att hon hade gett upp mig på det planet, på förhållande planet, så känns det  lite sorgligt, men jag förstår henne...

Jag försöker hoppas på framtiden. Den kommer av sig själv, man vet inte vad som kommer hända, det enda man behöver göra är att låta tiden gå, och det behöver jag, att låta tiden gå.  

"Vi är inte såna som i slutet får varann" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0