Jag har dödat det som en gång var vi..



Vi sågs igår, efter mycket tvivel. Jag tvivlar inte så mycket över att det ska kännas jobbigt att ses, mest hur det kommer kännas efteråt, och det känns som vanligt, typ. Berg och dalbana. Det första jag tänkte när jag såg henne var hur fin hon var, så vacker. Vi åkte och käkade, åkte runt lite och sen satt vi och pratade en lång stund. Jag är rätt värdelös på att prata, men med henne går det iaf.


Igår var allra första gången jag hörde henne säga "jag älskar dig". Tyvärr var det inte till mig utan til hennes kille som ringde en gång i timmen typ. Han är visst svartsjuk och så. Vet inte om det finns nån anleding till det. jag skulle ju iofs göra nästan vad som helst för att ta hans plats. Förstår knappt vad han är orolig för. Igår träffades vi för första gången sen December. Det är ju han som hon åkte hem till igår, hon åkte hem, till deras hem, och sover, med honom. Han har ju allt, har man henne har man allt.

Forsättning följer...


image1

Den här vad med i ett arkiv X avsnitt för jättemånga år sen, den tog över en kille kropp typ. Vet inte om jag vill ha en sån :P.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0