Need to buy some time..

Hade massor av tankar och funderingar idag, sen ikväll när jag pratade med henne fick jag tvinga fram tankarna igen, och bara hälfen blev sagt. Bland det värsta som finns är när jag går och deppar över nått som jag tänker på, hur saker är, och så får jag det bekräftat, att det är så illa som mitt negativa jag trodde. Det handlade om att jag har så lite tid, oftast har jag inte tid, men ibland har jag inte tagit mig tillräckligt med tid åt henne.
Jag är övertygad om att om man älskar varann och vill så kan man få det mesta att funka, nu är jag ju ensam om att vilja så....har så mycklet känslor men ingenstans att göra av dom. När vi sågs i Fredags kände jag flera gånger att jag ville kyssa henne, vara nära henne, men som tur var så var hjärnan med och stoppade mig, det hade blivit väldigt konstigt om jag hade gjort det...

Jag hade en vinstlott, högsta vinsten, men jag kastade bort den....

Civilstatus: Jävligt ångerfull frivillig singel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0