" I'll Be Gone"

None


Jag funderade länge på att göra den här tatueringen, fast med hennes ansikte istället, kändes som en bra idé, även om jag visste att det kunde bli jobbigt att förklara varför hon satt på min överarm, fast är det nån jag ska bära med mig resten av livet så är det ju hon. Nu tänker jag inte så mycket på att göra en sån tatuering, inte en sån iaf, nåt mer neutralt kanske..

Hon sa nått igår om att hon ibland ville åka ner till mig, och om jag sov skulle hon kasta småsten på fönster (som dom gör på film och så). Så nu tittar jag mycket efter hennes bil, inte för jag tror hon kommer att dyka upp, utan för att jag vill att hon ska göra det, även om det är med lite blandade känslor.


Tänk hur bra vi skulle vara ihop...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0