"Kan ha verkat tyngd eller nått, men det är väl sån jag är"


Hon ringde förut, hon var jätteglad, hon hade köpt en bil, till. Det går väldigt fort, både upp och ner, känns svårt att hänga med ibland.

Jag borde egentligen börja städa snart. Hon sa att hon inte skulle komma hit annars, men hon har inte bestämt sig än.
jag tänkte förut att hur jag än gör kommer jag bli deppig, om hon inte skulle följa med skulle jag komma hem själv och titta på min ny städade hem som jag städat i onödan, eller om jag inte städade så skulle jag komma hem utan henne och dessutom ha stökit.

Det känns ok nu, men jag undrar hur det kommer att bli på Lördag, kan bli massa känslor och intryck, kanske för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0