"No time for us"


Det går inte så bra för mig med att jobba, har jobbat tills nu typ, mest för att slippa göra det jag gjorde ikväll imorgon. Det har jävlats så mycket så jag har känt några gånger dom senaste dagarna att jag inte vill leva, inte när det är såhär, och ibland när det jävlas och jag kommer att tänka på henne, så kommer tårarna direkt, då finns det inget ljus i livet..

Idag har det bara känts jobbigt när jag tänkt på henne. Det är mest tre känslor som jag känner. Saknad, längtan och ångest. Jag saknar det som är bra emellan oss, jag längtar tillbaka till det vi hade, eller ännu hellre bygga upp nått bättre, och jag ångrar det som varit dåligt..
Sen finns det ju mycket andra tankar, hur det ska funka emellan oss, eller hur jag ska funka. I Söndags var jag uppe hos henne, jag fick vänta en stund på henne. Det var mörkt ute och man kunde se in i lägenheten lite, jag ville absolut inte se nånting, satt och kollade i golvet typ..

Hon ringde förut ikväll, men jag hade inte tid att prata senare, och hon skulle fixa lite just efter hon ringt. Jag hade tänkt be henne ringa nu när jag kommit in, men jag orkar inte, mest för att jag är trött, och lite för att jag har en massa jobbiga tankar jag inte orkar hålla ifrån mig just nu..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0