Hej (det räcker väl som rubrik)

Det här läste jag i en blogg förut idag:

"Vem är normal? Vad ÄR normalt?

.... Detta är två av många frågor som det inte finns svar på...
Tänkte på detta när jag stod i duschen och såg att det stod "normalt hår" på balsam flaskan!
vad menas med det??
det finns ju shampo för tunt hår, lockigt hår, färgat hår och för normalt hår.
Vad menas med normalt hår?? hum...
själv så gillar jag inte ordet normal.... det finns INGET som är normalt!
Jag tror att ordet normal är nånting som vi männsikor har skapat för att vi aldrig kan vara nöjda...

Alla har ju skavanker.... ingen har samma... men alla har dom!

Jag är inte normal. det vill jag aldrig bli. Den dan man blir normal så finns man inte...

alla är unika på sitt sätt!



Detta blev lite djupt, men det är såna där tankar som kommer ibland...
lämna gärna din åsikt! "

Att hon just skriver att det blev lite djupt tycker jag verkar konstigt. You ain´t seen nothing yet säger jag..

Hon ringde idag. Hon sa att hon hade drömt om mig, och sen sa hon hade hon drömmer rätt ofta om mig, Det kändes fint att höra på nått sett. Sen började hon prata om saker som dom gjort och sånt, kändes inte lika bra.

Jag funderar på hur länge jag ska orka ha det såhär, orka bära på alla tankar och känslor. Jag tänker att jag kämpar på ett tag till, och att det kanske blir bättre med tiden, fast det känns som att det har blivit sämre dom senaste åren

Läste hennes blogg förut. Nu för tiden så läser jag hennes nya inlägg ganska fort första gången, för att det inte ska bli lika jobbigt, om det står nått som är jobbigt, På slutet hade hon en låttexet, en låt jag hörde senaste igår. jag tänkte på henne när jag hörde den, och tänkte att jag skulle leta upp den på Youtube. Det tänkte jag igår, idag står texten i hennes blogg, känns som nått slags bevis på att vi hör ihop..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0