"They will great us like kings"


Hennes kille sa en rätt onödig sak om mig för nån dag sen. Han sa att jag nog kommer at hitta en ny tjej som förbjuder mig att träffa henne. Jag undrar om man vill vara ihop med nån som förbjuder en att träffa sin närmaste vän. Ville jag vara elak kunde jag säga att jag inte vill ha en tjej som är som honom. Men det finns ju lite sanning i det där, tyvärr. Det kommer att bli väldigt annorlunda. Jag tror inte det skulle gå att sticka iväg till henne nån kväll och komma hem runt  tre fyra på natten och inte orka göra nått dagen efter. Vi skulle nog inte kunna ses som vi gör nu.

Jag skulle nog behöva hitta en väldigt förstående tjej, särskillt om jag skulle berätta om vad vi varit med om. Hon har inte berättat för sin kille så det går tydligen att ha ett seriöst förhållande utan att berätta allt, men jag vet inte om jag vill ha det så.
Jag värderar ett förhållande högre än vänskap. Hon har sagt att ett förhållande bygger på 90% vänskap och 10% kärlek, det borde betyda att vänskap bara är 90%, att det fattas 10% för att det ska bli en fulländad relation. Eftersom jag värderar ett förhållande högre så vill jag ju att det ska vara minst lika bra som det vi har, jag vill ju inte att ett förhållande med en annan tjej inte ska vara lika bra som den relationen vi har..

Vore mycket enklare om vi bara blev ihop...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0