When your heart breaks..


Om man kollar igenom mina sms så kan man föjla den berochdal bana som varit emellan oss. Det börjar med när hon var här första gången, sen när jag var uppe och kolade på hennes föl och träffade hennes kille för första gången, sen kom den där veckan, en speciell vecka var det. Den började med att hon ringde mig på måndagskvällen, men jag lät visst ointresserad, hon var lite ledsen och hennes pojkvän sa nått dumt om mig, som gjorde att hon mådde ännu sämre. På midsommar hade jag inte alls kul så jag ville hellre träffa henne, men hon tyckte inte att det var så stor idé för det skulle bli så kort stund, men sen ändrade hon sig, har inte fått veta varför än. Sen var hon här dagen efter och det var helt underbart. Det kändes mer och mer den där veckan att det fanns nått mer emellan oss.

Som när hon var här sist. Det kändes verkligen som det fanns nått mer emellan oss, hon kom hit helt oplanerat en Måndag kväll. jag städade lite snabbt, sen låg jag i soffan och väntade, kändes som när man var liten och fyllde år, när man låg och väntade på att dom skulle komma och sjunga, den känslan hade jag just då.
Två dagar senare var dom ihop igen. Jag känner mig lite lurad av den kvällen, inte av henne direkt utan av mina känslor. Jag kände tydligen på ett helt annat sätt än vad hon gjorde, men vi delade samma ögonblick, samma stunder, men tydligen med helt olika känslor.

Nått som gör mig riktigt nere är hur tanken på hur det har blivit, och hur det kunde ha varit. Om vi blev ihop i höstas, hur hade vi haft det då, bättre än nu hoppas jag. Jag mådde lite bättre idag så jag orkade ringa henne, vi pratade i 20 minuter, och hon sa att vi nog inte kunde träffas i helgen. Det känns väldigt långt bort från att dela livet tillsammans.

Kom att tänka på idag att hon har sagt att hon vill ha ett föl till, och sånt är rätt dyrt, inte för det är några problem nu, men för mig hade det varit det. Jag kan alltså inte uppfylla hennes drömmar..

Hörde en ny låt med Hello saferide igår, har bara hört den en gång, men den satte sig, som inte många låtar kan göra, kanske beror på vad den handlar om.


Hello saferide - Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0