Förlåt

Jag har precis dushat och ska åka iväg till henne snart. Hon hade skrivit i sin blogg idag, hon skirver inte så ofta nu för tiden. Hon skrev om hur hemska henne tonår var, om all skit som hänt, och jag tänkte när jag läste det där att jag gjorde ingenting för att det skulle bli bättre, tvärtom så var jag ju en del av den där skiten. Det är nästan precis efter att hon fyllde tjugo som jag började bli bättre för henne, även om vi haft det bra förut så har vi haft olika syn på saker, efteråt. Som te.x förra året tyckte jag vi hade det rätt bra, men hon var väldigt förvirrad och visste väl aldrig riktigt hur det skulle bli emellan oss, och jag förstår det när hon har berättat det, men innan tyckte jag att det var helt okey.

Måste åka nu. Hoppas jag blir gladare på vägen upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0