"I hope you have the time of your life"


Vi var några stycken som gick på bio ikväll. Innan vi skulle gå in så såg jag en en kompis satt utanför, och en till, och en till, från gymnasiet, sen kom det ännu en till. Vi hann inte prata så mycket egentligen, men jag kände efteråt att jag saknat dom. Jag har tänkt minst hundra gånger att jag ska ringa, men det blir liksom inte.

"Jag borde ringt men att ringa nu känns lite fånigt och kort"

Jag har ju några lediga dagar, jag kanske borde ta nån av dom och åka upp och hälsa på.

Jag är ledig på onsdag, men jag tänkte försöka att hälsa på henne, har inte pratat med henne så mycket, hon ringde idag för att tala om hur det var med henne, det var inget vidare. Så jag måste ägna mig åt henne, jag har inte mycket tid men den tiden lägger jag gärna på henne.

Men när jag träffade dom vid bion så blev det en liten väckaklocka, måste styra upp det här snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0