This is the life...

Jag pratade med Elinor nyss på msn. Det är slut emellan henne och hennes kille, dom ska sälja huset och hon måste hitta eget, samtidigt som hon har fått mindre timmar på jobbet.
Jag kommer ihåg att jag hade sett en mönster av att jämnåriga som får barn inte är ihop särskillt länge efter att dom fått barn, tänkte mycket på det för typ ett år sen, jag pratade nog to.m med henne om det, och hon sa nått om att dom nog inte var redo eller nått sånt, och nu är hon där. Jag var faktiskt glad för hennes skull, hon har mycket skit bakom sig, hon förtjänade verkligen att leva lycklig med sin familj.

Det senaste halvåret eller så så har min bild av lycka just varit lika med att ha en familj, och så har jag deppat över hur avlägset det känns för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0