Total failure..

Det här är min värsta nyårsafton någonsin. Förra året var ju ingen höjdare heller, men då fanns inga förhoppningar heller. För ett tag sen så lyckades jag ta ledigt över nyår. Hade inga direkta planer, förutom att jag skulle vara med henne. Först så hade hon ingen aning om vad vi skulle göra, sen blev hon sjuk, och nu är hon jättesjuk, så hon ligger hemma nu. Jag hade gärna hållt henne sällskap, men det gör ju redan hennes kille, och jag tror inte att vi tre skulle ha så kul ihop alls. Men jag slapp fundera länge på vad jag skulle göra ikväll, för att imorse försvann vattnet för oss, vi har hållt på hela dagen men det funkar fortfarande inte. Så istället för att vara ledig så får jag gå upp lika tidigt som vanligt, och det kommer vara värre än någonsin. Gott nytt år.

Jag ska inte sumera det är året direkt, eftersom jag lovat att inte skriva om vissa saker, men det har inte varit nått vidare egentligen. Allt har kretsat kring henne, det har varit väldigt jobbigt, men vi har också kommit varann så myket närmare.
Jag önskade att vi skulle vara med varandra ikväll, att vi skulle inleda ett nytt år tillsammans, med förhoppningar om att det ska bli bättre. Nu har jag inga nyårskänslor alls, jag satt hos en kompis och sov i en fotölj till fem i tolv, sen åkte jag hem, det var en del fyrverkerier, jag lyssnade på Tiger Lou med The war between us.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0