Dom tomma stegen..


Halva året har varit helt upp och ner, sen vid midsommar så vändes allt till rätta igen, nu står det och väger. Känner mig nere, orolig.
Jag tänker lite på när vi ska på Winnerbäck, det är över en månad dit, mycket kan hända till dess.

Kände att jag var tvungen att höra nått ifrån henne innan jag skulle sova igår, skickade lite sms, sen kändes det bättre, men när jag skulle sova så låg jag och tänkte om jag nånsin får somna med henne igen. Nu tänker jag på att när hon svarade på mitt sms igår så satt dom antagligen i soffan och såg på tv, var likadant när jag ringde henne i Lördags.
Satt och kollade lite på eniro igår, hade inget bättre för mig. Sökte på hennes namn, och jag såg att hennes adress hade ändrats, så nu har dom samam adress.Jag visste ju att hon hade gjort det men det kändes jobbigt på nått sätt. Jag vet inte vad man ska kalla det, avundsjuka? svartsjuka? Sånt man kanske borde skämmas för att känna, men jag skäms inte..

Kommentarer
Postat av: elli

Det ska man inte skämmas för.

2008-07-17 @ 15:16:21
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0