Godnight love, where ever you are..

Idag har jag jobbat som fan känns det som. Kom upp i tid för en gång skull också, och kom in för ca 40 minuter sen, så jag har alltså varit vaken i nitton timmar nu, känner mig lite seg. Och bara för att testa tänkte jag gå upp vid fem i morgon.
Sitter och äter kladdkaka och har nyss dushat, det skulle jag hoppat över annars, jag är oftast för trött för det så här dags. Så här hemma känns det bra.

Jag är orolig för henne, ringde henne förut. Hon  sa att det var typ som förut, men jag var lite glad, eller mer lättad, att jag fick tag på henne, att hon inte låg på sjukhus.
Hon har fått mig att älska henne, och att tycka bättre om mig själv, nu måste jag lära henne att älska sig själv..

Det är en vecka sen hon berättade att dom var ihop igen och det har varit en händelserik vecka, tyvärr. Jag önskar bara  att hon fick ett lungt och tryggt liv, jag behöver inte ens vara med, bara jag vet att hon har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0