"I fell bad, I fellt bad, I fellt better"

Jag hade inte ätit så mycket idag, men så köpte jag en kebabpizza, med pommes på, då vart jag mätt, för mätt, mådde skitdåligt. Sen jobbade jag i ett par timmar, när jag kom in igen mådde jag fortfarande skit, sen spydde jag, nu mår jag bättre iaf.

Jag var uppe hos henne idag, det var väldigt trevligt. Vi var hos hennes hästar och åt glass, men tillslut satt vi där i bilen och pratade, som vanligt. Vi är bra på att prata, och jag fick några svar på mina funderingar, och tvärtom. När jag suckade över att det skulle dröja ett tag (till nästa vecka typ) tills vi sågs igen tyckte hon att jag skulle vara glad över att vi hade setts idag, istället för att deppa över att det  kan dröja till nästa gång, och jag försöker tänka på de bra sakerna, åtminstone i ett par dagar till. Det var visserligen några saker hon sa som kändes lite jobbiga, men allt annat var jättebra idag. Jag vet inte hur många gånger idag jag sa att hon var knäpp, men hon är knäpp på ett bra sätt, det sättet man blir glad av, to.m när vi köpte glass ;):P

Nu ska jag kolla lite på nån amerikansk actionfilm innan jag sover, lite skönt hjärndött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0