Jag är inte den du tror att jag är


När vi träffades första gången var det studentvecka. Vi var uppe halva nätterna och jag sov tre timmar om natten i tre dagar. Vi sov ihop alla tre nätterna. Hon tyckte att jag hade väldig självdiciplin som gick upp och åkte hem klockan sex på morgonen. Sanningen är att jag gick och la´mig en timme eller så när jag kom hem.

Jag är skittrött, skulle kunna somna nu om jag ville, men jag ska sätta mig i blen och åka många mil till ett ställe jag aldrig varit, alla kompisar är ju där redan. Ska åka nästan till Jönköping,

Jag har inte gått upp i tid på två månader, undantaget när hon var här. Jag måste jobba några timmar på morgonen, och om jag gick ut tidigt så skulle jag ju komma in tidigt, och umgås mer med henne. Det var en underbar helg.

Du har fått lite fel bild av mig, jag har inte mycket självdiciplin, jag är en morgontrött katastrof... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0