Längtar Älskar Saknar Ångrar

Jag kan inte sluta tänka på henne. Tog lite ledigt på förmiddagen, låg och såg på Die hard, men det var lite mycket kärlek i den. Jag låg i soffan, i den soffan vi låg i för tretton dagar sen och slötittade på tv. Vi åt frukost ihop också, var helt underbart.

Vi var ute igår ett gäng. Jag körde, mest på mig själv. Jag satt mest vi ett bord och saknade henne, och tyckte illa om fulla människor, men lite kul var det väl också. Ska ut igen ikväll, vill ju inte sitta hemma, och jag tänker lite mindre på henne när jag är ibland folk.

Det var några kompisar som frågade igår hur det gick med henne. Jag har svårt att komma på svar som inte leder till följdfrågor, "det går inte alls" fick jag ur mig..

Två kompisar satt och pratade om tjejen den ena av dom träffade för ett tag sen, den andra kompisen hade inte träffat henne. Han frågade hur hon såg ut hur stora bröst hon hade och sånt, och att han ville träffa henne så han kunde besikta henne. Jag vart så jävla trött på dom till slut så jag sa "fy fan vad glad jag är att jag inte är som ni". Jag skulle aldrig sitta och prata om henne så. Om nån frågade hur hon såg ut skulle jag säga att hon är världens finaste. Det är väl därför det tog dit innan hon träffade mina kompisar, folk pratar så mycket.

Det är nått speciellt med oss, vi två. Det är varit en lång och krokig väg, och tyvärr har hon fått ta de största smällarna, men vi växer hela tiden känns det som, kommer närmare varann. För mig känns det som nått högre än kärlek. Vi kunde verkligen varit nått tillsammans, tyvärr så insåg jag det när det var försent, om det är försent..

Jag älskar dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0