"Vilsen väntar på värmande vän"

Jag är helt slut, det är lite krävande att få besök. Jag har knappt sovit, hon kom hit runt elva på kvällen, vi gick och la´oss vid ett, jag sov knappt nånting. Det är märkligt, när hon sovit här så har jag sovit dåligt, men förut när vi sovit tillsammans så har det inte varit några problem. Den där madrassen jag sov på är nog inte så bra, är seg och stel överallt.

Jag behöver inte sakna henne så mycket dom här dagarna. Hon kom hit igår, stannade till tolv idag och så ska vi ses imorgon igen.
Men jag saknar ju henne på andra sätt. När vi skulle sova och låg i varsin säng så låg jag bara och tänkte på dom gånger vi sovit ihop, och hur härligt det vore att känna henne riktigt nära..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0