En rubrik ska fånga intresset och väcka nyfikenhet hos läsaren..


Jag måste erkänna att jag inte hade listat ut hur man lägger in youtubeklipp i bloggen till igår, så framöver kommer det bli mycket mer musik.

Jag skulle diska duscha och gå och lägga mig, jag har suttit vid datorn bara, och pratade med en kompis ett tag, mest om bilar.
När vi var ute i går så stod det en Dogde ram på parkeringen med flaket fullt av basar och spelade, alla tyckte att den var skitfrän. Jag var mer tveksam, speciellt när två platinablonda tjejer satte sig i bilen, som kände han som hade bilen, jag funderade mest på om dom fick betalt för att var med eller om man känner såna tjejer när man har en frän bil. 
Jag har också en frän bil, en ( om jag får säga det själv) jävligt frän Cheva som är höjd med skitstora hjul. Den gick bakaxeln sönder i höstas, och i Augusti får jag reda på vad det kostar att renovera bakaxeln, blir nog över tiotusen iaf. Sen måste den besiktas men den är rostig, så det blir nog en ekonomiskt svart hål med den där bilen.
Men när folk gick förbi och tyckte att den där Dodgen var skittuff så tänkte jag på min Cheva, jag ville väl inte direkt synas och så men det är rätt kul att ha en sån bil, folk har kommit fram och pratat för att jag har den bilen.
Så är det inte nu. Jag har en Merca diesel från 87, men jag gillar den. Den är tyst och går väldigt bra och drar bara 0,7/mil och den kostade åttatusen, det har blivit många mil i den, sen förra torsdagen har jag kört över åttio mil, rätt mycket för nån som mest jobbar.
Jag ska köpa en riktig bil sen. Jag vill ha en bil som drar lite mindre och så vill jag ha xeonextraljus, mest för att det ska bli bättre att åka till henne.

Vi ska ses på Onsdags, jag har kommit på att om jag går upp i tid på mornarna så kommer vi ses lite längre än annars, och jag får mer gjort alla andra dagar, men då måste jag gå och lägga mig tidigare, nu är det försent men jag får försöka rädda det jag kan av sömnen...


Jag fick den här låten av henne, jättebra är den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0