"Ta den långa vägen hem så jag får känna mer av din lukt"

Nu hat jag en sån där helgdag igen då jag inte gör nått alls. Låg och såg på film ett tag för jag hade sovit förlite, nu är klockan ett, jag äter frukost nu. Jag har ingen lust att göra nått ändå. ikväll ska jag på Winnerbäck, mest för att jag har billjett, tror jag. det blir nog kul när jag kommer dit. Hade varit en helt annan sak om hon kunnat följa med.  
Idag är en sån dag då jag blir deppig över att jag inte har nån lust, och när jag inte har nån lust får jag inget gjort, och blir deppig över det också. 
Den senaste tiden har jag tänkt att jobba så mycket som möjligt, när hon är upptagen. Då skulle jag ha saker gjorda och kunna ta ledigt när hon har tid, men om jag förstått det rätt så ska hon inte vanligtvis ha så här mycket att göra.

Jag försöker hålla kvar vid dom bra minnena, dom fina minnenna, särskillt dom från sist vi sågs, men det försöker jag att göra varje gång. Men det finns många jobbiga tankar med. Allt är ju så osäkert och förvirrat, och tankar om dom. Dom bor ju fortfarande ihop, hon sa att det är är så stor skillnad emot förut. Själv sitter jag och försöker pussla ihop allt för att vi ska kunna ses så ofta som möjligt, men det känns inte särskillt ofta. 

Tänkte förut att jag har ju inte mycket att komma med. Jag har inte mycket tid, eller pengar. Jag har ju så att jag klarar mig men skulle två klara sig om det behövs? Det kanske det skulle, men det vore inget emot vad hon har nu, men det har egentligen inget med saken att göra. Det handlar om vad hon känner, och det har jag ingen aning om, så jag sitter väl mest och hittar på saker, saker som har en viss betydelse men inte avgörande..

Allt blir roligare om du är med...

 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0