You turn me off..


På mitt soffbord står en fanta flaska, hon hade med sig den när hon kom i Måndagskväll. I morse tog jag den och skulle slänga, men jag stannade och kände att jag inte ville göra det, så jag ställde tillbaka den precis som hon hade ställt den. Vet inte varför jag gjorde så faktiskt..

Känns lite som att vi bara blir ledsna av varann just nu. Hon ringde i morse, jag råkade säga nått dumt, jag undrar om det var hur jag sa det, eller att jag sa det, hon la´på, jag ringde upp igen, efter lite funderingar. Jag tror inte så ofta att jag kan göra så det blir bra, att risken för att göra det värre är större, och jag ville inte göra henne ledsen just innan hon skulle jobba, men det vart faktiskt bättre sen, inte mycket kanske, men lite.

Det verkar nästan lite som att hon är ledsnare än vad jag är, jag känner mig rätt ok, men jag känner mig också avstängd. Har har lite samma känslor och tankar, men dom kommer inte åt mig längre, jobbiga tankar slår jag bort utan större problem, vet inte vad jag ska tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0