"Always will be"


Stockholmsjävlar! Det är nog dom gör att jag sitter med en känsla av hopplöshet. Dom kom ju på att dom skulle ha en rockfestival, som "råkar" inträffa exakt samtidigt som Hultsfred. Jag tänkte åka dit imorgonkväll, men nu vet jag inte, ska boka billjetten iaf, får se om jag löser ut den imorgon. En annan sak är att jag hade tänkt att sova för länge sen, men det vart jobb tills nu istället. Lite hemma och lite hos en kund, men nu är det klart iaf.
Det blir aldrig som man tänkt sig, förutom när man tror att nått är illa, då är det det.

Ska åka upp till henne imorgon iaf, känns ganska bra. "bara ganska?" skulle hon frågat. Jag har nån olust av nått slag, inte så väldigt stor, men ändå. Jag får se om den är kvar imorgon, isf är det bara att köra över den. Är inte ofta jag gör så, inte ofta jag orkar, men jag orkar, för hennes skull.

Det är också situationen emellan oss som känns hopplös, ibland iaf. det är gått rätt bra sen vi sågs sist. Men jag har lite jobbiga tankar, men dom orkara jag inte skriva om, inte för att det är jobbigt utan för att jag är trött helt enkelt...

"I would walk through fire for just one more day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0