Är jag saknad....?


Jag har gått över till att bli mer hennes vän, kändes som att det behövdes, frågan är vad som händer när det inte känns att det behövs längre, om tvivlen kommer tillbaka, och om det ska gå up och ner såhär en tid framåt.

Hon hade skrivit en låttext i sin blogg idag, en text som jag tycker handlar om oss, sen första gången jag hörde den, men eftersom det är en schlagerlåt så lyssnar jag aldrig på den.

Jag hoppas egentligen inte på nått, när jag tänker att det kanske finns nått kvar, så kommer jag på i samma stund att det är otänkbart. Men jag tror att jag endå hoppas, undermedvetet så vill jag nog tro på oss, och dom tankarna kan jag inte styra över, eftersom jag knappt vet att dom finns...

"You and I belong together
We share a hidden past"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0