Glad midsommar..? Nja...


Jag vet aldrig vad jag ska göra på midsommar. Ikväll så ska jag iaf på fest med några kompisar, mest för att slippa sitta hemma själv på midsommarafton. En kompis sa att han hatade midsommar för man visste aldrig vad man skulle göra. Men nu är han med "den nya tjejen och hennes familj. Undrar varför jag tjatar om det, är väl lite bitter kanske, att jag inte är en tjej jag träffade för två veckor sen. Fast helst skulle jag ju vilja vara med en tjej jag träffade för tre år och sex dagar sen.
Jag tänkte summera lite midsommaraftnar för att se att det inte är så roligt:

03 ev 02, vet inte säkert: Hängde med en kompis bara, utan dricka eller sovsäck. Var mycket av hans kompisar, men lite kul var det väl.

04: Skulle till några kompisar från gymnasiet och deras kompisar. Efter drygt en mil så går kammremmen sönder, jag får tag på en kompis pappa som bogserar mig hem till dom, jag håller på med bilen i flera timmar tills jag blir hämtad och får låna pappas bil. När jag kommer dit så har en kompis typ fått snedtänding (fast på alkohol) och har slaigit sönder saker och sig själv.

05: En kompis jag och är dom enda som inte har nått att göra. Vi åker runt mest och upptäcker te.x att Max är stängt. Jag hade träffat henne några veckor innan och hade föreslagit att hitta på nått. Jag ringde henne, sen stod vi mest och pratade på parkering utanför där hon bodde ibland. Kvällen avslutas med en kyss, av henne. Bästa midsommarn hitils..

06. Vi var hos en kompis som vi varit hos förut ibland. Vi är 5-6 personer, fler än som är där när vi kommer, två tycker att dom ska gå(/lifta hem, det gick visst bra. Vi hade väl trevligt, men det kändes rätt dött.

07. Ringde en kompis på kvällen, han satt och söp några mil bort hos några av hans kompisar från gymnasiet. Jag åkte dit när jag jobbat klart och stod mest vid diskbänken och pratade med dom jag kände. Roligast var väl när jag kom och skulle gå in i huset så fick jag vända för att alla skulle kolla på min bil. 

Känns som att jag är för sent ute för att ta mig till Peace and love, men jag ska kolla lite iaf. Jag lade semester planerna åt sidan när hon hade det jobbigt, utan att dom egentligen inte har nått samband..Om man skulle skänka hjärnan till forskning sen, det värsta vore väl isf om dom inte hittade nått speciellt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0