Good night sweetheart..

Pratade med henne förut, det var trevligt, även om det kändes lite tungt när jag frågade hur det var med henne, men sånt måste man också prata om, och kunna prata om, och prata är nått vi verkligen är bra på känns det som. Blev inget långt samtal, hon skulle se på tv, jag antar (och hoppas lite) att det fanns nån annan aledning till att hon ville avsluta.

Ska ringa imorgon, så nu ska jag sova så jag får några timmar att gå, väntar redan på att få ringa henne när hon slutat jobba...

Lite mer om helgen

Det var jätte härligt att få visa upp lite mer av mitt liv och att hon träffade mina kompisar, även om hon inte förstod vad dom sa först :P. Var härligt att veta att hon skulle vara hemma när jag kom in på morgonen, var inte alls lika kul idag. Vi låg och såg på dålig tv, och lite annat som hon gillade, te.x hästhoppning. Jag är ju inte alls intresserad, men man får ju offra sig lite, och det är dessutom roligare att kolla på när nån är intresserad.

Hon sa igår att hennes kille kanske läser  i min blogg, det känns sådär. Hon gjorde slut med honom precis innan hon åkte till mig. Jag förstår henne mer ju mer jag tänker på det. Vet inte vad som händer nu, det visste inte hon heller.
Hon har det väldigt jobbigt just nu, och jag måste försöka stötta henne, även om jag inte är riktigt rätt person, med tanke på hur jag känner för henne. Jag kan ju inte te.x ge henne råd som kan göra att dom kanske blir ihop igen, det vore lite som självmord, fast plågsammare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0