I´m yours forever..

"Vi kanske kan höras om några dagar". Om några dagar?? Jag har knappt klarat en dag. I början kändes det bra att veta hur det låg till och så, men saknaden och längtan sliter i mig, men också en oro, hur det kommer att bli. Jag vet att jag är ute på svaga is, att det kan brista när som helst.
Känns tråkigt också att hon valde att lämna mig utanför det här, hade hon velat har jag varit där och stöttat henne, men hon har nog en bra anledning till det, hoppas jag.

Hur länge är några dagar? Hur länge måste jag vänta?  

Kompisar jag pratat med har frågat lite om oss. I Måndags hade jag nog kunnat berätta hur det låg till, men idag så ville jag inte säga nått alls, orkade inte. Jag har ju knappt pratat med henne, några korta telefonsamtal, känns mer och mer som att helgen bara var en dröm...

Nu tänker jag på mig själv igen, jag måste försöka att ställa upp för henne, när som helst hon behöver det, det är hon som har det jobbigt, hon behöver inte mer saker att oroa sig för, te.x hur jag har det.

"I will remember those hours for the rest of my days"
Oh Horatio - Tiger lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0