It´s a big fat giant hole to fill...


Har tänkt förut att om det inte skulle funka emellan oss så skulle vardagen inte påverkas av det, för hon är inte en del av den, på det sättet, men jag hade nog fel. Inga mms med bilder jag tagit, inga youtubklipp som jag tror att hon ska gilla, inga låtar att skicka.

Var i Jönköping idag. Var tveksam in i det sista att åka, mådde rätt illa, men det var skönt att komma iväg lite, bara att sitta i bilen och inte göra nått var skönt. När vi skulle se på traktorpulling så satte vi oss i en grässlänt, jag lade mig ser och bara titta upp mot molnen, nått som jag nästan aldrig gör annars, men jag önskar att hon hade varit där, brevid mig. Det vart inte bättre av att alla tjejer i min ålder som var där, var där med sina pojkvänner, framför mig satt det ett par, dom kysstes lite, saknade henne ännu mer.

Det har kommit in en ny person i mitt liv. Det händer inte så ofta nu för tiden, och när det hände oftare så tänkte jag inte på det på det sättet. Hon verkar trevlig, och ser rätt bra ut. Har bara träffat henne två gånger. Nu är jag inte så intresserad på det sättet, men det vore trevligt att lära känna henne mer och så, umgås mer. Det kanske kunde få mig att tänka på annat.

Jag har en idé om hur jag ska göra, men jag ska ge den lite tid, det måste blir rätt, eller iaf göra så lite ont som möjligt..

Upptäckte att Peace and love i Borlänge skulle passa mig rätt bra, musikaliskt iaf, men det är rätt snart, så jag vet inte om jag hinner, känner bara att jag behöver semester, har aldrig haft det, inte på fyra år iaf, sen studenten..

"Jag ser vad du tänker
en idiot som står och glor
men det är inte som tror
nej jag lovar det är värre"
Emil Jensen - Jorden runt i motvind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0