Komunikationsproblem..

Jag har skärpt til mig på sistone och börjat ringa mer till henne och så, och jag skulle ringt henne ikväll, om jag visste vilket nummer hon hade. Hon har haft sin killes mobil ett tag nu, men jag skickade ett sms förut och fick inget svar, han har abonnemang så pengar finns. Jag var ute på msn i mobilen förut när jag jobbade, bara för att hon kanske kunde vara inne, det var hon, men då funkade inte som det skulle och hon loggade ut efter en stund. Så jävla frustrerande. Jag vill inte ringa för att riskera att hennes kille svarar, dom har bråkat, om mig, så det vore inte så lyckat...

Har skickat ett sms till båda numren nu, får se vad det blir. Om jag fick tag på henne så kunde jag säga att jag kunde komma upp om hon ville...men det blir väl inget med det..känner jag på mig..

Fy fan så jävligt det är, att inte bara kunna ringa upp henne. jävla skit...

Var tvungen at svära lite till över det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0