Synonymer


Fick ett sms av henne nu ikväll. Vi pratar inte så mycket just nu. Hon sitter ju och vaktar häst hela nätterma och sover på dagarna. Men det är ju bara tillfälligt nu så..
När jag läste sms:et för andra gången, när jag var klar med allt och allt var lungt, så kände jag att jag verkligen älskade henne, inte för att det stod nått speciellt i sms:et, det var bara känslan av att läsa det och veta att det var hennes ord. Nu kan jag ju inte säga att jag älskar henne, men jag tycker väldigt mycket om henne, det kan jag säga, och to.m få höra tillbaka.

Om fem timmar och en kvart går klockradion igång, kanske bäst att försöka sova. Hon säger att hon har svårt att sova, när hon har så mycket i huvet. Jag har inga såna problem, när jag sover är enda stunden jag slipper tänka en massa. Ibland, eller rätt ofta, är hon det första jag tänker på på morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0