Tankar 2.0



Tänkte skriva nått halvlångt men jag orkar inte.

Poängen med allt jag skulle skrva var iaf att det inte finns nån som hon, eller som ens kommer i närheten. När vi var ute ikväll så satt  jag och kollade lite ibland efter folk, mest tjejer då. Rent ytligt finns väl några som var intressanta, men hur ska jag kunna vara lika nära som vi är med nån annan? Hur ska jag orka släppa in nån?

Föra året träffade jag en tjej som jag vart lite intresserad av, hon såg bra ut och bodde i närheten (om nu fem mil räknas som närheten). Vi pratade lite i telefon och på msn och sånt, men det blev aldrig nått. Hon hade just blivit singel när vi träffades, men sin nuvarande pojkvän träffade hon rätt snart, hon var singel i en knappt halvår, det är lätt för en del. Sen hon blev ihop med honom har vi inte hörts av så mycket, och det är inte bara pga av mig, som jag annars skulle trott.
Henne träffade jag ikväll, eller jag sa hej och hon sa hej lite förvånat, så det kan bli. Från att ringa till varann till att bara säga hej, och inget mer, det är det som känns mest deppigt nu efteråt, eller näst deppigt, för att jag slösade så mycket tid på henne, tid som jag kunde ha lagt på nån annan. Nån bättre, som verkligen var värd den, och som ville ta emot den..

Vi måste ju ses snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0