Tankar i natten..


Har inte tid att skirva så mycket nu för tiden, jobbar typ minst 7 - 23., men det tar ju slut snart.

Hon ringde ikväll, det var trevligt. Det är bara lite tråkigt att vi mest pratar om jobbiga saker, men det är ju mycket sånt nu, mest för henne, och lite emellan oss, men nu känns det mest bra. Jag försöker få tänka ut när vi kan ses. Jag föreslog fredag, men nu verkar det ändå som jag inte kan, men hon hade heller inte tid. Hon sover i stallet tills fölet kommer, hon sa att jag fick sitta med henne i stallet isf. Det har jag inget emot egentligen, det är bara det att sömn är en bristvara, och har varit hela veckan. När jag tänker på det så är det nog hon som jag offrat mest sömn för, men det har det varit varit värt, varenda minut.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0