Tänker på dig..

Jag hörde av henne idag, väldigt lite, Hon orkade inte prata, det var allt hon sa, fick ett sms direkt efter, hon mådde verkligen skit. Jag tror jag vet varför hon mår dåligt, jag antar att det inte har hänt nått annat. Jag har faktiskt svårt att föreställa mig hur man kan må så dåligt, att bara ligga i sängen i flera dagar i sträck, det är ju inte så att jag inte förstår hur hon har det. Jag har mått dåligt ibland, men aldrig så dåligt.
Kändes bra på ett sätt att få veta hur hon hade det iaf, även om det var skit. Ville så gärna bara hålla om henne men hon orkar visst inte prata med nån, som jag förstått det, hoppas hon gör det snart, längtar så efter henne.

Kom på att istället för att lägga små romantiska lappar lite här och var åt sin tjej så kan man skriva så korta saker på msn, när hon är offline, så när hon loggar in så står det "jag älskar dig" eller nått sånt. Nu har jag tyvärr ingen att skirva sånt till, jag skrev  "jag saknar dig" iaf, och det är så jävla sant...

Lördagkväll är det med känns inte som det riktigt, och telefonen är tyst. Alla är upptagna. En kompis skulle till en annan kompis på parmiddag, med den nya tjejen. Förstår inte den grejen riktigt. Vad jag vet blev han aldrig bjuden på middag förut, men nu när dom är två par så...märkligt...

Jag jobbar mest, så när hon orkar att ses igen så ska jag kunna åka nästan direkt. Inga "måste göra" saker, även om jag har en del såna kvar, och kommer alltid att ha. Har jobbat 14 timmar idag. Oron över vad som ska hända med oss har nog bytts lite mot längtan (stavning?) efter att få träffa henne, höra henne känna henne. För en vecka sen hade vi en av dom bästa stunderna jag varit med om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0