Låt den rätta komma in :P

Det kör ihop sig ikväll. Hon ska komma hit, men är försenad. kompisarna ska inte ha med husvagnen, så vi kan inte sitta där innan vi går in, och då vill jag inte lämna bilen där över natten heller. Jag vet inte om hon ska dricka, även om hon inte ska det så är det nog inte så kul för henne att köra på mig. Men det ska väl lösa sig tillslut, men inget blir som jag tänkte från början..

Vi sågs igår. Jag var på fest med några kompisar. När vi kom dit hade dom en partytält bakom huset och en högtalare vänd utåt. Just när jag skulle gå in så ringde hon. Vi pratade en stund, hon sa bl.a att hon tyckte att jag skulle komma upp, vet inte hur alvarligt menat det var, men vi sa hejdå sen och så. Efter fem minuter i tältet hade jag tråkigt. så jag sms:ade till henne att jag kunde komma upp om hon ville. Hon sa att hon var trött och att det nog inte skulle bli så kul för mig. Men sen ändrade hon sig.
Vi satt i bilen och pratade som vanligt, kändes jättebra. Det som kändes jobbigt sist vi sågs var som bortblåst.
Jag hade ju skjutsad två kompisar till den där festen, och jag var 10 mil bort när dom ringde. Men den ena gick hem till sin bror och den andra fick lift, så det löste sig med.

Jag är ju lite hemlig mot mina kompisar när det gäller henne, så när jag sa att hon skulle med så fick dom nått att prata om. det vet jag eftersom en kompis mobil är lite fel på, så han trodde att den dog men samtalet var kvar, så jag hörde när dom sa :"han skulle ha en tjej med sig" och "är det hon 740 tjejen" och "nu blir jag nyfiken". Jag tyckte det var skitkul att höra dom ,men jag lade på sen, är inte mycket för att tjuvlyssna och hade jag forsatt att lyssna så kanske jag hade hört saker jag inte ville höra.

Om en timme borde hon vara här...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0