Var finns du...?

Jag har ringt 4 gånger idag, lika många gånger har hon inte svarat. vet inte vad jag ska göra, finns inget jag kan göra egentligen, saknar henne så mycket, Jag vill inte nåt speciellt egentligen, vill bara höra hennes röst.

Jag är också rädd för att hon ska säga att hon har gett honom en andra chans, och att hon inte svarar för att hon inte vet hur hon ska berätta det för mig. men jag hoppas det bara är saker jag hittar på, även om det är fullt möjligt. Det kan bli så bra, men det kan också bli väldigt dåligt...

Ska sova nu, orkar inte vänta längre. Jag har sagt att hon får ringa vilken tid som helst, men jag tror inte att hon ringer inatt,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0