Det är mycket nu..

Att jag aldrig lär mig, att istället för att be en trög pesionerad gubbjävel att göra nått enkelt, så kan man göra det själv. Jag bad honom göra några enkla saker, och förklarade så jag trodde at han var senil., han har inte gjort nått av det jag sa, utan istället gjort så att jag för göra om en sak imrogon, som var perfekt som det var..blev så arg så jag har lite ont i huvet nu...

Tänkte att hon kanske kunde vara inne på msn så jag kunde beklaga mig lite. Det var hon inte. Jag ringde henne vid ett idag, bara för att höra hur det var med henne. Jag ringde två gånger igår och skickade ett sms, det är väl inte för mycket begärt att få ett svar, det går att ringa, smsa, msn eller mail, men inget. jag vet att hon har mycket nu men ändå, jag har ju varit väldigt dålig på sånt med iofs.

Satt och läste lite i henne blogg efteråt, från tiden då det var "vi". En del kändes som det handlade om mig, som när hon skrev om hur vilka förhoppningar hon hade varje gång det gröna skenet kom från mobilen, men det var ett inlägg om han med stort H, och det var inte jag. Det kanske är på ett ytligt sätt men det känns som hon var lite friare då, åkte runt mycket och så, men nu har ju nått tryggt och nått som varar, det är väl det hon vill ha nu. 
Hon sa nångång att hon aldrig skulle kunna var otrogen. Synd sa jag. Hon sa då om hon var otrogen med mig skulle hon kunna vara det mot mig också, så det skulle inte vara så mycket att bygga ett förhållande på då. Om det är så att det aldrig kommer bli nått emellan oss så är det ju lika bra att jag tar det jag får, inte för att det skulle hända nått, var mest i teorin.
Känns fel att det är såhär, vi hör ju ihop, det ska ju vara vi. Önskar att nån kunde ha sagt nått, hur bra vi passade ihop.

När vi pratade idag och skulle säga hejdå sa hon att vi kanske hörs senare, jag var lite frågande men jag orkade inte förklara hur jag menade, kändes lite som när vi höll på att bestämma att ha sex flera dagar innan, eller jag var det väl, kände mig inte riktigt som "den spontana killen". Men när hon sagt att vi kanske hörs senare så har vi inte gjort det, men det kanske bara var nått man säger sådär, även om jag inte gör så..

Jag saknar verkligen henne, för en vecka sen var jag spänd och lite nervös för att hon skulle komma hit. Nu vet jag inte när vi kan ses nästa gång, tänkte försöka ta mig tid så fort som möjligt, men hon ska ju ha tid också. Det fanns en tid då jag var viktigast för henne, när hon alltid hade tid, eller tog sig tid, hon sa aldrig nej när jag föreslog nått, vi kunde prata på msn två gånger om dagen ibland, i en timme på dagen och några timmar.

Känns bara så fel...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0