Fina ord men...

Jag kommer ihåg när dom hade blivit ihop. En kväll när jag pratade med på msn så sa hon att hon sagt ifrån att kolla på film med honom för att prata med mig, för jag verkade deppig. Här om dagen så sa hon "måste sluta nu, nån blir sur och svartsjuk..." När vi pratade om att han var svartsjuk så sa hon att hon hade sagt att dom inte hade nån framtid ihop om han skulle hålla på som han gjorde, men nu var det tack och hej direkt.
Jag förstår faktiskt inte hur han kan vara svartsjuk, jag skulle aldrig vara det, när det var "vi" så pratade vi om ibland vad hon hade gjort med andra killar och så, jag hade inga problem med det. Tills nu då.

Jag är ju svartsjuk nu, på typ alla som varit nära henne. Hon berättade om nån pojkvän hon hade i åttan, jag är avundsjuk på honom, han är ju iaf hennes ex, jag klarade inte ens av att misslyckas med ett förhållande..

När vi sa hejdå sist vi sågs sa hon att jag fick ta mig tid att ses snart igen. När jag frågat för tredje gången om vi skulle ses imorgonkväll så sa hon att hon behövde ha det lite ledigt och lungt, som om det vore ansträngande att ses. Jag förstår om det är jobbigt, första arbetsveckan och så, jag är bara så jävla rädd för att vi ska komma ifrån varandra..  

När vi ses eller pratar är det en del jag håller inne med, mest för att det inte ska bli för jobbigt. Som sist när hon sa nått om att jag hade sagt att jag aldrig skulle kyssa en tjej som snusar, och tyckte att det var ju bra att hon hade börjat med det nu. Jag tänkte att vore det bara snuset som stod i vägen för mig att få kyssa henne så skulle det inte vara nått problem längre.
Eller som när vi pratade om barn. Jag sa at jag var väl inte så sugen på att ha barn, då sa hon att det kanske var lika bra att det inte blev nått emellan oss, vet inte hur alvarlig hon var men det sved iaf. Mest att hon sa det, sen tänkte jag hur jävligt det kändes om hon hade sett mig som far till hennes evetuella barn, och det kastade jag bort....

Det kommer inget gott ur det här....





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0