Jag är inte bitter....


Satt och kollade i en gammal kompis bilddagbok förut, eller kompis. Vi har ju känt varann sen lågstadiet men vi vi träffas aldrig. Sist sågs vi på statoil när han och några skulle hyra film, jag var skittrött och sa bara hej och nått om att det inte fanns några bra filmer i hyllan. Han hade iaf bilder på när han var i Skåne hos en tjej, sin tjej, var det tydligen, och allt var så mysgt och gulligt.
I Christer i P3 för nån vecka ses pratade Rebecka Vinterbarn Elg om att hon var nykär och kände sig som femton. Hon har nog aldrig pratat förut om lycklig kärlek. Jag känner mig faktiskt lite provocerad ibland, av lykliga männskor, som är kära. I Lördags när vi skulle gå in på en mack så stod det några utanför och hånglade, jag sa lite halvhögt att dom kunde väl åka hem och hålla på. Dom hörde nog inte, eller så brydde dom sig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0