Längtan...


Idag har varit riktigt jobbigt. Längtan bara sliter i mig. Har mått bra korta stunder. När jag hade en av dom så ringde jag henne, inget svar. Fick ett sms sen, hon jobbade visst, hade glömt bort det. Var ju bara tredje gången som hon jobbade, så jag har väl inte vant mig än. 
Jag ringde henne igår vi pratade i över en timme, pratade lite på msn på kvällen och fick ett sms idag, men längtan är värre än nånsin känns det som, och det finns knappt nått som hjälper. det enda som hjälper är utom räckhåll.
Det jag får "nöja" mig med är att träffa henne, försöker att ta mig tid så vi kan träffas så ofta vi kan, vilket inte blir så ofta egentligen. Vill bara få träffa henne och prata med henne, det är en önskan som åtminstone går att uppfylla. Går så bra att prata med henne, men jag skulle hellre prata med henne i sängen eller soffan, inte i bilen eller på Mcdonalds...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0