Meningslöst..

Jag borde gått ut för längesen, men jag har ingen lust, har ingen lust med nånting, allt känns bara meningslöst. Pratade med henne igår och frågade om vi skulle ses till helgen, tyvärr vart det inget bestämt. Behöver nått att se fram emot.
Jag tänker på henne när jag vaknar, och undrar hur jag ska orka med ännu en dag utan henne. Försov mig i morse också, fast jag har inte gått upp i tid på länge. Jag bryr mig knappt. Jag gör saker för att dom måste göras, träffar kompisar för att inte känna mig helt ensam, men så fort jag är själv så känns det bara tomt igen. Saknar dig...

Hur fan kunde det bli såhär...

"Tittar i en atlas bläddrar och gråter
Vad är det med dig säg det
Alla kartor och städer vatten och platser som vi aldrig ska få se..."
Markus Krunegård - Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0