Problem i mindre skala..

Jag har länge kännt att skulle vara lite jobbigt att hon skulle komma hem till mig och hälsa på, särskillt efter att det "tog slut" emellan oss. Men det känns som bortblåst nu. Nu är mitt största problem att hinna städa varje millimeter av huset innan Söndag. Hade tänkt att göra det på kvällarna, men jag har räknat ut att jag bara har två kvällar kvar. I kväll har jag betalat räkningar och slöat, imorgon ska jag på möte, på Fredag är det ju nästan helg och jag ska väl träffa kompisarna för första gången på två veckor och på Lördag ska vi nog ut. Sen är självdiciplinen rätt dålig..Som te.x att jag sitter här istället..

Kanske skulle flytta istället? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0