I´m a memory


Jag har tänkt en del på sista tiden om jag skulle höra av mig till henne, min första riktiga kärlek, jag har valt att kalla henne Elinor, eftersom hon heter det. När jag loggade in på msn var hon online, så jag skrev "hej", det gick en stund, en liten stund till, jag blev nästan sur, men sen blinkade det till, och det stod hej. Hon var väldigt trött, och jag förstår henne. Hon har ett barn, som är runt 14 månader som är sjuk mycket och som inte kan sova ordentligt, och så jobbar och pluggar hon, jag förstår inte hur hon orkar.

Jag skerv att jag tänkt en del på henne på sistone, hon sa att hon har tänkt på mig, vilket jag inte hade trott, med tanke på allt hon har omkring sig. Hon sa också att jag kändes trygg på nått vis, och på nått sätt alltid med henne, och att hon tänker på mig nästan varje dag, men har ingen tid eller ork att göra nått.

Förutom att det är väldigt fina ord så betyder det mycket att nån som jag aldrig träffar säger så. jag var övertygad om att vi skulle komma ifrån varandra helt, och aldrig höras av igen. Nu har jag föreslagit att vi ska ses, när sallt lugnat ner sig, för oss båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0