Pictures of you..

En tjej lade till mig som vän på facebook idag, bara det är ju ovanligt :P. Jag känner henne inte alls, hon gick visst på samma gymnasium, men hon är 88, då hade jag slutat. 
Jag kollade runt lite på hennes bilder och så, och hittade en mapp från en annan tjej.
Hon (som är allt för mig) har sagt att det fanns bilder på henne som den tjejen hade lagt upp. Jag gick igenom mappen, alla 40 bilder utan att se henne, gick igenom den en gång till, men hittade inget .Grejen är att jag inte rikigt vill se dom bilderna egentligen, dom är nog tagna precis innan vi träffades, vet inte varför jag känner att jag inte vill se dom, är väl rädd för vad som ska komma tillbaka, har inga minnen från den tiden i övrigt, inga konkreta iaf, för minns, det gör jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0