"Är det en mango?"


Såg lite på vänner nyss. Ross var nere och Phoebe tröstade honom och sa hur bra han var och kysste honom på kunderna, och plötsligt så hånglade dom...undrar när det kommer hända mig..

Fast jag har haft några såna stunder, som känns lite som en film. "Tyvärr", eller vad man ska säga, så är alla med henne.
En gång när vi var ute på krogen i stan så träffades vi utanför, jag körde så jag var hellre utanför med henne. Vi åkte till Max och käkade, alla åkte i min bil så det var lite trångt. Hon sa att hon fick ont i huvudet av min fulla kompisar, vilket jag tyckte var rät kul, så jag körde tillbaka henne till hennes bil.
Vi sade hejdå och hon gick ur bilen, jag sa "får jag ingen kram", och hon gick in igen och kramde mig, och sen kysste vi varann några gånger, det var så oväntat, och därför så minnesvärt.

Bonde söker fru står på i bakrunden. Det är en sak jag stör mig på. Varför hörs det på homosexuella män att dom är homosexuella?. Jag har inget emot dom annars, men jag sitter med ryggen mot tv:n och hörde direkt att det var en av Peters killar, och det var minst en till som pratade likadant..

Jag skulle ju bara skriva lite kort, som man gör i bloggar, ingen har tid att läsa långa texter, men tydligen har dom tid att läsa många bloggar.

 
För att spara tid så blir det en kort låt idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det finns människor som vet precis allting och kan kritisera en människa de inte vet ett skit om. Och tur för dem att det finns någon som snällt accepterar att personer tycker och tänker helt vilt om ens bästa vän.



Tack för mig.

2008-10-17 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0