"I´m glad you stood in my way"


Hon hade varit inne på facebook idag, min första riktiga kärlek. Hon hade skrivit till en kompis hon hade när vi gick på gymnasiet, hon skrev att hon tänkte på henne, jag tänkte då att mig tänker hon visst inte på. Jag kanske borde skriva till henne, men jag vill inte ha nån envägs relation, fast det har jag ju med dom flesta, som msn te.x. det är nästan aldrig nån som skriver till mig, det finns egentligen bara en...
 
Jag skulle ringa henne ikväll tänkte jag, sen läste jag hennes blogg. Hon skrev att älsklingen var så snäll och hjälpte henne, jag vill ju va hennes älskling och hjälpa till. Jag är rätt nere några gånger varje dag nu för tiden.
Hon har varit sjuk i några dagar, jag föreslog att jag kunde komma upp idag, men hon ville inte det riktigt, hon kunde må illa precis när som helst, och det vore väl lite jobbigt om jag åkte 12 mil upp och hon orkade ses i en kvart, men jag vill ju vara hos henne. Hennes kille får ju det, får se henne hur dålig hur hon är, och känner sig..

Jag tar och ringer henne nu, Saknar henne så..

Om man är nere är det här kanske inte rätt låt, men den är bra.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0