Jobb..

 Har blivit förkyld, det går upp och ner, ibland vill jag hellre dö och ibland känns det bättre. Det enda jag har hemma som jag har hört ska hjälpa är whiskey, har druckit lite, men inte så jag kännt av nån alkohol.

Måste jobba några timmar ikväll, kommer inte hinna ringa henne ikväll. Jag ringde igår, då satt hon och försökte få i sig lite mat, och hon var tvungen att sluta för det skulle bli ett jävla liv om hon inte åt. Vi pratade på msn idag, frågade om hon ville komma hit ikväll, hon ville men kunde inte, hon är så klen när hon inte ätit som hon ska. Det var ju lika bra med tanke på vad jag ska göra ikväll. Hon kanske kunde komma imorgon, får hoppas det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0