Rubrik saknas

Känner mig så jävla ensam ikväll. Ringde en kompis förut, dom var påväg till en annan kompis som fyller år i morgon, skulle väl fira eller nått, Jag visste inget om det. Jag är ju dålig på att höra av mig ibland, och jag har bara egentligen en kompis jag kan ringa till utan att vilja nått särskilt. när jag ringde ikväll sa han " vi kan ju höras senare". Det var över två timmar sen. Om han hör av sig och jag kommer dit så finns säkert det enda att göra och se på tv, och få höra om vad dom gjorde innan jag kom.

Jag hann inte med att äta middag idag, funderar på att åka och köpa pizza, åka själv och köpa en pizza, ensam. På pizzerian kommer dom tänka "han ska äta pizza ensam ikväll". Jag åt pizza förra fredagen, då var hon med.

VI har inte pratat på några dagar nu, förutom sms då. Hon mår jättedåligt och orkar inte göra nått. Mer vet jag inte egentligen. Skrev i ett sms förut att hon kunde höra av sig när hon orkade, hoppas bra det kom fram, tekniken är emot oss. För några veckor sen så svarade hon på ett sms jag skickade i sommras... Känns skit att inte kunna vara hos henne. Önskar att det var jag som fick torka upp hennes spyor...

Ska försöka komma iväg och köpa mat. Nått som är värre än att sitta hemma och äta pizza ensam en Fredagkväll måste väl vara att sitta hemma och vara hungrig.

Kommentarer
Postat av: r.

om det tröstar åt jag också pizza själv igår :)

2008-10-04 @ 12:26:24
URL: http://struntprat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0