Rubriksättaren har gått och lagt sig..


Ikväll blev det ensamt med, har jobbat tills nu. Hörde att det kunde bli mycket regn imorgon så jag har fixat lite, så nu jävlar ska det regna, annars jävlar.

När jag loggade in på msn förut så var hon inne. Hon som var min första riktiga kärlek. jag var väl online i 20 25 minuter, men jag "hörde" inget från henne. Jag hade ju kunnat skriva till henne, men jag är trött på att vara den som hör av sig, utan att få nått tillbaka. Jag trodde det kunde bli riktigt bra emellan oss när vi sågs i vintras, men tydligen inte. Jag hade varit rätt mottaglig för nån att prata med förut ikväll, jag var rätt nere.
Den där månaden som dom inte varit ihop plågade mig, allt var så oviisst, fast det är väl knappt bättre nu. Jag skulle vilja berätta för henne hur den tiden var för mig, men jag är rädd att jag ska låta anklagande.

Har ju massor att skriva om, men jag håller på att somna. Har en teori pågång om att jag är allerigsk mot kärlek..

Tack r för din kommentar. Det hjälpte lite, hade nog hjälpt mer om jag läste den igår när jag var nere, nu är jag mest..trött..

Kommentarer
Postat av: elli

Jag älskar rubriken....=)

2008-10-06 @ 18:26:02
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0