Ruriksättaren har fått prestationsångest...


Jag vill byta bil. den jag har går ju väldigt bra, men den är faktiskt väldigt ful. Jag sitter och kollar ibland, och drömmer om en nyare bil, och det är ju inte alls omöjligt. Grejen är väl att jag redan har ett lån på en annan bil, som stått utan bakaxel i ett år nu. Jag vet inte om banken vill låna mig till en till bil. Skulle vara skönt med en bil som man kan kosta på lite extra, hitils har jag bytt bil varje år.

Jag tänker mycket på det som varit emellan oss, saknar de fina stundera och ångrar misstagen, men jag känner typ att jag har förstört mitt liv, för vi kunde varit jävligt lyckliga ihop, svårt att vara glad då. 
En del känner jag skuld för som jag inte kunnat ändra på, men tanken finns ju endå. Om vi blivit ihop från början och hon flyttat hem till mig så hade hon sluppit mycket skit, eller om jag bara hade ställt upp för henne när hon verkligen behövde det.

Jag orkar inte skriva nått mer ikväll, ska lägga mig i soffan och äta tunnbröd tror jag. Tunnbröd är världens godaste sak som går att äta just nu.

Lämnar en liten rolig låt..



Kommentarer
Postat av: elli

;)

2008-10-06 @ 22:56:37
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0