Tack för mig..


Hon ringde förut, och var jätteledsen. Hon hade läst kommentarerna om henne. hon sa om nån hade skirvit så om mig så hade hon tagit bort dom direkt, men vi tänker väl inte lika antar jag, jag såg inte så allvarligt på dom.

Hon sa emellan tårarna att det kanske var bäst att inte ses mer, jag hoppas att det var mest för att hon var ledsen.

Vi sågs igår och allt kändes jättebra, men nu har jag förstört allt, igen.

Att skriva här har varit skönt många gånger, att skriva av sig så att man slipper gå och bära på det, men det har ställt till med mycket också, särskiltl nu.

Jag får se om jag skriver mer, om några dagar kanske allt är som vanligt igen, eller så är det inte det..


Kommentarer
Postat av: r.

fel fel fel. Klart du ska skriva det du känner annars är det ingen idé att skriva alls. och skriva är livsviktigt. Tro mig jag vet! Kan inte hon ta till sig dina känslor ska hon helt enkelr inte läsa. punkt. varken mer eller mindre.



Jag älskar att läsa det du skriver för du skriver så förbannat bra! Fattar du inte att om jag kände dig, visste vem du var, skulle jag förmodligen redan vara där, krama dig och säga att allt kommer att bli bra. Du skriver direkt ur hjärtat och det går in på precis samma ställe, direkt in i hjärtat.

2008-10-23 @ 03:02:09
URL: http://struntprat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0